LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
L’11a edició del Merc’ART de Nadal arrenca aquest divendres a l’espai La Claraboia
19 de desembre de 2024
El Lainco Rubí queda eliminat de la Copa de la Reina, després de perdre contra l’O Castro (8-0)
19 de desembre de 2024

Bones sensacions de l’absolut masculí de waterpolo del CNR davant el Barceloneta, tot i la derrota

El CN Rubí femení, en canvi, es van veure superades per un Sabadell molt superior, perdent per 20-5

El sènior masculí tanca l’any amb bon sabor de boca. SIMON NOGUERA

Jaume Camerino

19 de desembre de 2024

Els equips absoluts de waterpolo del CN Rubí van jugar els seus darrers partits de l’any contra els millors equips de la seva lliga, l’Atlètic Barceloneta (masculí) i el Sabadell (femení). El sènior masculí va mostrar una molt bona actuació contra els barcelonins, tot i la derrota per 12-18. Per la seva part, la gran actuació del Sabadell va deixar sense opcions al sènior femení, que va caure per 20-5.

Després de la reubicació del partit per petició expressa del Zodiac CN Atlètic Barceloneta (per tenir una separació entre els partits de Champions i la lliga), el CN Rubí tornava a la piscina de Sant Sebastià del club barceloní, on a la primera volta (i també primer partit de la temporada), els de Ferran Pascual van caure per un important 20-8.

Aquesta vegada, però, els rubinencs van mostrar una millor qualitat que no pas en aquell primer partit. L’equip de Barcelona es van avançar al marcador, però els blanc-i-vermells no ensorrar-se i van aconseguir empatar el partit quan faltava un minut pel final del primer quart. Però, en aquest minut que restava els del Rubí no van mostrar una bona defensa, cosa que van permetre als barcelonins encaixar tres gols en menys de 60 segons, deixant l’electrònic amb un 3-6.

Al segon quart l’equip rubinenc va mostrar una molt bona defensa, amb un gran treball del guardameta Oriol Albacete, on l’Atlètic només va encaixar 3 gols dels 12 llançaments a porteria. Tot i aquestes bones accions, el Barceloneta també mostrava un bon nivell a la zona defensiva, on els jugadors del CN Rubí no van poder finalitzar moltes jugades, encaixant només 2 gols abans del descans.

Per primer cop durant moltes jornades vam poder veure a un Rubí sòlid en tots els quarts del partit, cosa que necessitava l’equip per aconseguir sumar punts i assolir així els seus objectius d’entrar al Top8. El partit va finalitzar amb un 12-18, després que els blanc-i-vermells aconsegueixin empatar el darrer quart.

L’entrenador Ferran Pascual es mostrava molt content amb la feina feta. “Són d’aquests partits que dius d’acord, hem perdut, però sortim reforçats” declarava el míster al finalitzar el partit, iniciant les vacances amb bones sensacions per a la tornada al gener.

Ivan Castaño, Tomás Soler, Pablo Chymr (x2), Marc Mejías (x2), Sergi Pina (x2) i Sebastián Susak (x4) van ser els golejadors per part de l’equip rubinenc, on l’italià Susak va ser el més ben valorat del conjunt blanc-i-vermell.

Amb aquesta nova derrota, el CN Rubí continua a la 10a posició amb 6 punts a falta dels partits dels seus immediats rivals. Els rubinencs viatjaran a Madrid el dissabte 18 de gener a les 12 h, un cop terminin les vacances de Nadal i la Copa del Món.

L’absolut femení va caure contra un Sabadell molt superior

Les rubinenques, igual que l’equip masculí, van rebre dimarts a un dels millors equips de la lliga, el Astrapool CN Sabadell, qui compta amb diverses campiones olímpiques.

La gran actuació del Sabadell va fer que les jugadores del Rubí es veiessin superades pel combinat blau, sobretot al tercer quart, on les sabadellenques van encaixar 7 gols, allunyant-se molt al marcador. No obstant això, les rubinenques van mostrar signes positius que en qualsevol altre partit haguessin sigut decisives, però amb el rival que tenien no van poder mostrar el seu potencial.

Finalment, el partit va terminar amb un 20-5 al marcador, amb gols de Luna Vara, Aroa Sánchez, Raquel Prieto i Lucia Hidalgo (x2). L’entrenador Karlos Ligero, conscient del rival tant superior i el “resultat previsible” recalca que “tot i la derrota, tenim coses positives i coses a millorar”.

El CN Rubí tanca en 10a posició amb 5 punts la primera volta de la lliga, a falta que els seus més immediats perseguidors juguin els seus respectius partits. Després de l’aturada per vacances i la Copa del Món, les blanc-i-vermelles aniran a la piscina de l’Atlètic Barceloneta dissabte 25 de gener a les 12.45h, on les rubinenques van mostrar un molt bon nivell en el partit de la primera volta.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. L’absolut masculí del CNR guanya per la mínima a Ceuta i es col·loca en la lluita per Europa
  2. L’absolut femení de waterpolo del CN Rubí no troba el camí i cau contra el Mediterrani (7-20)
  3. La manca de confiança, clau en la derrota de l’absolut masculí del CNR davant el Mediterrani (11-13)

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar