LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
L’autor peruà Anyelo Zeña, protagonista de la nova sessió de Vespres de Jazz i Versos
10 d'abril de 2025
L’Ajuntament rectifica: Rubí podria comptar amb un nou jutge, no un nou jutjat
11 d'abril de 2025

Uns 700 rubinencs i rubinenques ja s’han adherit a la campanya ‘Defensem la cultura’

La iniciativa, que reclama més recursos per solucionar les mancances dels equipaments culturals, ha estat impulsada per diverses entitats

La recollida de firmes va arrencar al febrer a la biblioteca J. A. MONTOYA

Redacció

11 d’abril de 2025 10:12

Uns 700 rubinencs i rubinenques han firmat el manifest ‘Defensem la cultura’, que demana al consistori garantir el bon funcionament dels equipaments culturals de la ciutat. La iniciativa ha estat impulsada per diferents entitats de la ciutat, com ara AlfaRubí, que ha tingut dificultats per complir els horaris de classes previstos a la Biblioteca i a l’Ateneu, ja que alguns dies els espais reservats eren tancats.


Segons els promotors de la campanya, han estat molts els ciutadans que els han transmès que han trobat també mancances en els equipaments culturals de la ciutat, tant pel que fa als horaris de la Biblioteca i l’Ateneu com en manca d’espais per altres activitats com sala d’exposicions, espais per assajar música o la incomoditat dels seients de la Sala. “Veiem que hi ha un descontentament bastant general sobre la disposició, l’existència i el funcionament d’espais culturals a la ciutat”, assenyalen.

Els impulsors de la campanya apunten que la recollida de signatures continua activa amb l’objectiu d’arribar com a mínim al miler de firmes abans de maig, quan volen traslladar la problemàtica al Ple. De moment, continuen posant una taula els dissabtes al matí al passeig Francesc Macià i també hi ha fulls per signar a diferents espais com la Biblioteca, el CRAC, l’Espai Aurora o la Sala Neus Català.

Finalment, les entitats assenyalen que es pot col·laborar en la recollida de signatures, sigui en una taula o bé imprimint un full de signatures per recollir-les entre coneguts. Es pot contactar amb els impulsors a [email protected].

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. Engeguen la campanya ‘Defensem la cultura’, que reclama més recursos per als equipaments culturals
  2. L’Ateneu acollirà aquest juliol actuacions musicals, cinema, exposicions, tallers i activitats familiars
  3. La Biblioteca premia els millors punts de llibre de la 30a edició del concurs, dedicat enguany al Bòjum

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar