LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Un incendi crema la planta baixa d’una casa abandonada al carrer Terrassa sense causar ferits
14 d'abril de 2025
El bar restaurant Cal Gori segella una butlleta de l’Euromillones premiada amb més de 165 mil euros
14 d'abril de 2025

El CF Juventud 25 de Septiembre treu un empat en la visita al camp de l’Ascó (1-1)

Ara la competició s’atura per la Setmana Santa, així que el pròxim partit serà el diumenge 27 a casa on rebran la visita del Vilafranca

L’Onze inicial del Veinti a Ascó. CEDIDA

Javier González Gómez

14 d’abril de 2025

El CF Juventud 25 de Septiembre va aconseguir un punt al partit que el va enfrontar al FC Ascó. Era l’encontre corresponent a la jornada 26 del grup 3 de Primera Catalana.

En els primers minuts del partit, l’Ascó va estar millor amb la pilota, però amb prou feines va posar en perill la porteria defensada per Rodrigo. El Veinti intentava arribar a l’àrea rival, però sense crear ocasions clares de gol.

Després del descans, l’equip local es va avançar després d’un error defensiu al minut 50. Dani Andreu va reaccionar a la banqueta rubinenca, amb tres canvis que van agitar el partit.

El Veinti va començar a dominar la pilota i aguaitava l’àrea de l’Ascó. Fruit d’aquesta pressió, Alieu empatava de cap després d’un córner executat per Pedro. Era el minut 70. Fins al final del partit va estar millor el Veinti, que va disposar d’alguna ocasió més per fer el segon gol. L’Ascó va tenir un parell de faltes a la vora de l’àrea als últims minuts, però el marcador ja no es va moure.

Amb aquest empat, el CF Juventud 25 de Septiembre es manté a la meitat de la taula (novena posició) i augmenta en un punt la distància amb el descens, ara està a 7 punts quan resten quatre partits per al final de la lliga.

Després del descans per Setmana Santa, rebrà a casa el Fundació Atlètic Vilafranca, serà el diumenge 27 d’abril a les 12.05 hores al Municipal 25 de setembre.

Filial i sènior d’handbol

El filial del Veinti va aconseguir una victòria per la mínima al partit que el va enfrontar al Barberà Andalusia, 1 a 0.

Per la seva banda, el Sènior d’handbol va aconseguir la setena victòria consecutiva i segueix aspirant a ficar-se als llocs que li donin l’ascens de categoria, quan falten 3 jornades per al final.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20
  • El Ple acorda protegir el sòl no urbanitzable de grans instal·lacions de producció d’energia renovable

Notícies relacionades:

  1. Empat del Veinti davant el Santboià (3-3) en el seu retorn a la Primera Catalana
  2. El Veinti guanya el Santfeliuenc per la mínima i es manté a mitja taula amb un partit menys
  3. El Veinti rasca un punt contra l’Atlètic Vilafranca (1-1) i es manté a mitja taula del grup 3 de Primera Catalana

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar