LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Declaren els sanitaris del CAP Mútua que van atendre Brian Ríos hores abans de morir als calabossos de Mossos
5 de febrer de 2025
mossos
Desmantellat el principal grup criminal especialitzat en robatoris de caixes fortes, que havia actuat a Rubí
6 de febrer de 2025

El Racó del Llibre acull divendres la presentació de la novel·la ‘Trufa’ de Glàfira Smith

L’acte, que comptarà amb la participació de la il·lustradora local Montsino, tindrà lloc a les 19 h

Portada del llibre ‘Trufa’ de Glàfira Smith. CEDIDA

Redacció

6 de febrer de 2025

El Racó del Llibre acull aquest divendres 7 de febrer a les 19 h la presentació del llibre ‘Trufa’ amb l’autora Glàfira Smith, qui estarà acompanyada de la il·lustradora rubinenca Montsino. La novel·la ha estat editada per Pagès Editors en la seva col·lecció Dobletinta de novel·les gràfiques.

Els gossos no veuen els colors com nosaltres. Tampoc miren el món igual; la seva és una mirada més intensa, empàtica i generosa. Glàfira Smith la captura meravellosament perquè així és també com ella mira i recrea la realitat amb els seus dibuixos.

Trufa és una història sobre dues maneres d’estimar: la d’un home madur i la gossa que li regalen. Una història d’amor asimètrica i desigual, però, igualment, una gran història d’amor en què Smith planta altres històries que broten i creixen, com la del matrimoni que es fa gran o la de la filla i el pare que sempre fuig dels problemes.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20
  • El Ple acorda protegir el sòl no urbanitzable de grans instal·lacions de producció d’energia renovable

Notícies relacionades:

  1. El Racó del Llibre acull aquest divendres la presentació del llibre ‘El parlar del Vallès’, de David Vila i Ros
  2. L’autora rubinenca Isa J. González presentarà el seu nou llibre aquest divendres al Racó del Llibre
  3. Presentació del llibre ‘La caçadora de masies’, de Marta Lloret, al Racó del Llibre

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar