Jaume Camerino
Una setmana després de l’èxit d’Erika Douton al campionat europeu femení sub-16, en què es va proclamar campiona a Istanbul (Turquia), la ciutat tornava a ser seu del torneig, ara en la secció masculina, amb una nova presència rubinenca: Gael Aparicio, qui forma part de la selecció espanyola.
L’equip va mostrar bones sensacions en els primers enfrontaments, superant Hongria per 10-16 i Turquia per 12-14, en ambdós casos gràcies a remuntades en els darrers minuts. La derrota contra Sèrbia (14-12) en l’últim partit de la fase de grups els va deixar com a segons de grup.
Als quarts de final, Espanya es va creuar amb Montenegro, una de les favorites tot i haver arribat des dels vuitens. El partit va ser molt disputat fins als darrers vuit minuts, on el conjunt espanyol no va poder mantenir el ritme i va caure per 14-18, quedant fora de la lluita per les medalles.
Encara quedava el repte de disputar les places de consolació. Els espanyols van superar Turquia amb autoritat (11-17) i van accedir a la final pel cinquè lloc. Tanmateix, una nova davallada en el quart període contra Grècia (11-14) els va deixar a les portes d’aquesta fita, acabant com a sisè millor equip europeu.
NOTÍCIES RECENTS