LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Ja està en marxa la instal·lació de plaques fotovoltaiques a una vintena d’equipaments municipals
17 de desembre de 2024
Comerços locals organitzen una recollida de joguines i material escolar per als damnificats de la DANA
18 de desembre de 2024

El Veinti rasca un punt contra l’Atlètic Vilafranca (1-1) i es manté a mitja taula del grup 3 de Primera Catalana

Els filials del club van perdre els seus respectius partits, el sènior B contra el Llano de Sabadell i el C contra l’Athletic Matadeperenc

L’onze titular del CF Juventud 25 de Septiembre. CEDIDA

Cristina Carrasco

17 de desembre de 2024

El CF Juventud 25 de Septiembre va treure un empat en la visita a la Fundació Esportiva Atlètic de Vilafranca, en el partit corresponent a la jornada dotze del grup 3 de Primera Catalana.

El partit va tenir domini local a la primera part, amb diverses arribades de perill, però va ser el Veinti qui es va avançar al marcador per mediació de Younes al minut vint-i-quatre. A la represa, guió similar, el quadre de Vilafranca dominant i el Veinti intentant sortir al contraatac. Quan falten 5 minuts empatava l’equip local per posar les taules al partit. Els rubinencs van tenir una última oportunitat, però la rematada d’Óscar es va estavellar al pal.

Amb aquest empat, els homes de Jesús Rueda “Betis” es mantenen a la sisena posició de la taula amb 17 punts. La setmana vinent, última jornada de l’any en què rebran la UE El Catllar al Municipal 25 de setembre, serà diumenge a partir de les 12:05 hores.

Pel que fa als equips filials, els Amateurs B i C del CF Juventud 25 de Septiembre van caure derrotats a casa davant del Llano de Sabadell i Athletic Matadeperenc respectivament.

Per la seva banda, el Sènior d’handbol va aconseguir una gran victòria 33-23 davant de l’Handbol Vilamajor, i se situa tercer a la classificació de Tercera Catalana.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. El Veinti aconsegueix l’ascens a Primera Catalana i el barri esclata amb una gran festa
  2. Primera victòria de la temporada per al Veinti, que va guanyar 2-0 al Camarles
  3. El CF Juventud 25 de Septiembre cau derrotat per la mínima a casa davant el Tortosa Ebre

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar