LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Fins al 26 d’abril es poden demanar les subvencions per a la pràctica esportiva
18 d'abril de 2024
El Bòjum, protagonista d’un conte que es presentarà aquest dissabte 20 d’abril al Celler
18 d'abril de 2024

Fotografia solidària i de músics de blues, la proposta de Vicenç Semper a l’Explica’ns el teu rotllo d’abril

Incendi a Cap de Creus. VICENÇ SEMPER

Cristina Carrasco

18 d’abril de 2024

Redacció

18 d’abril de 2024

L’activitat Explica’ns el teu rotllo, impulsada pel Grup Fotogràfic El Gra, tindrà com a convidat aquest mes d’abril al fotògraf Vicenç Semper, que presentarà una selecció d’imatges sota el títol ‘Fotografia solidària a ritme de Blues’.

Semper és president del grup de fotoperiodistes Catalunya Mirades Solidàries i col·laborador de la fundació Arrels, entre altres, a més d’un bon amic del Grup Fotogràfic El Gra. Amb formació amb fotomecànica va treballar entre 1973 i 1984 a El Correo Catalán, on va conèixer el fotoperiodisme.

Des del 2005 comença a treballar en la fotografia solidària i col·labora amb diferents ONG com Entrepobles, Open Arms o Arrels. Reconegut amb diversos premis i distincions com el premi Epson de 2007 o Artista Fiap de la Federation International de l’Art Photographique, entre molts altres, ha realitzat més d’una vintena d’exposicions en l’àmbit nacional i internacional.

El fotògraf convidat també és cofundador de la plataforma Concursos Digitales, que ha organitzat més de 400 concursos fotogràfics amb més de 25000 fotògrafs participants. També ha fet de jurat de concursos nacionals i internacionals.

El passi comentat de Vicenç Semper. que està obert a tothom, tindrà lloc el pròxim dimecres 24 d’abril a les 18.45 h a l’Espai Cultural Francesc Alujas, al carrer de la Justícia, 6. Després de la projecció s’obrirà un torn de preguntes del públic amb l’autor. Habitualment, les sessions es fan al Casal Cívic Comunitari Rubí, però en aquesta ocasió s’ha hagut de traslladar per la coincidència amb una altra activitat.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • La tradicional recepció d’entitats escalfa motors per a l’inici de la Festa Major de Sant Pere 2025
  • Rubí Orgullosa: la celebració de l’Orgull LGBTI+ torna a Rubí el 26 de juny
  • La Taula per la Llengua comença a caminar amb l’objectiu de treballar per l’ús del català a la ciutat
  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions

Notícies relacionades:

  1. “Els Premis Vinari han ajudat molt a promocionar i divulgar els vins catalans”
  2. Rubí es dotarà de la figura del sereno
  3. Rosa Ortiga Puig i Carmen Gracia Casals guanyen la tercera edició del concurs de relats ‘Veus de dona’

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar