LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
L’Ajuntament ofereix casals per a infants de 3 a 12 anys l’última setmana de juny i durant l’agost
3 de juny de 2024
La botiga al carrer’ omple el centre de Rubí
3 de juny de 2024

L’infantil femení del Club Voleibol Rubí aconsegueix l’ascens a Primera Divisió

Cristina Carrasco

3 de juny de 2024

L’equip infantil femení del Club Voleibol Rubí ha fet història aquesta temporada amb una actuació estel·lar que els ha portat a la Primera Divisió. En la primera fase de la competició les joves jugadores van demostrar una habilitat i una determinació impressionants, guanyant tots els seus partits i quedant en primer lloc.

Les seves victòries ininterrompudes van establir un precedent per a la resta de la temporada, demostrant que estaven preparades per competir al màxim nivell.

A la segona fase van continuar amb el seu rendiment excepcional, quedant en segon lloc, a només dos punts del primer equip. Malgrat aquest petit contratemps, l’equip no es va desanimar. En lloc d’això, van utilitzar aquesta experiència com una oportunitat d’aprenentatge, treballant encara més dur per millorar les seves habilitats i estratègies de joc.

Finalment, a finals de maig, el conjunt va aconseguir una victòria crucial contra l’equip del Club Voleibol Monjos. Aquesta victòria no només va marcar un moment important en la seva temporada, sinó que també els va garantir un lloc a la Primera Divisió.

Les jugadores que integren el conjunt són Abril, Anabella, Carla, Daniela, Diami, Emma, Laura, Mar, Marina, Sara, Sofía, Vega, a qui des del club feliciten per la seva gran temporada.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • L’aleví femení del CN Rubí, subcampiona del campionat de Catalunya de waterpolo
  • ERC facilitarà l’aprovació del pressupost municipal del 2025 amb una abstenció “per responsabilitat”
  • Quatre podis per al palista rubinenc Roger Quesada en el campionat Espanya infantil
  • Rubí tanca una nova Festa Major multitudinària malgrat la intensa calor registrada

Notícies relacionades:

  1. El Club Voleibol Rubí: camí cap a l’excel·lència
  2. L’Infantil del Cent Patins, campió de la Lliga Catalana

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar