LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Marató musical solidària ‘Rubí per València’ aquest dissabte a l’Espai l’Aurora
13 de desembre de 2024
La Fira de Nadal s’instal·la a la plaça de la Nova Estació i es podrà visitar fins al 24 de desembre
13 de desembre de 2024

L’equip absolut femení del HCR Cent Patins pateix però continua invicte a la lliga

En canvi, el primer equip masculí acumula dues derrotes consecutives

El femení continua invicta i líder de la lliga. CEDIDA

Redacció

13 de desembre de 2024 20:16

L’HCR Cent Patins va tornar a la competició nacional durant aquest pont amb resultats bastant dispars. L’equip femení va aconseguir mantenir-se invictes després de guanyar per la mínima al Tsumanis 1-2. En canvi, els nois van perdre contra l’Espanya i el Club Molina per 6-3 ambdós partits.

Emasculí del HCR Cent Patins van viatjar dijous a Palma per jugar el partit suspès fa unes setmanes contra l’Espanya Hoquei Club de Palma, amb l’esperança de sumar algun punt davant un equip reforçat. Partit amb moltes faltes on els nois de Godano no van saber aprofitar les superioritats. En el 3-2 es pensava en un canvi de papers, però molt lluny de la  realitat els rubinencs no van tindre cap oportunitat resultat final de 6-3.

Dissabte es desplaçaven dissabte a Gran Canària per jugar contra el Club Molina Sport Acega, equip molt superior els nostres i actual líder de la classificació. Partit molt igualat i no va ser fins al 3-2 a falta de set minuts per al final del partit que els illencs no varen posar camp per davant fins el definitiu 6-3. Cap de setmana per oblidar i corregir errades per continuar a la part alta de la classificació, ocupant actualment la 4a plaça amb 11 punts.

Per la seva part el femení jugava davant les Tsunamis, partit a priori fàcil, però que a la realitat es va estar més a prop de l’empat que de la victòria. Partir sofert amb ocasions però sense gol, no es va veure la intensitat que altres vegades posen al partit les noies de Marcos Pablo Fajardo. Per la seva part, les jugadores del Tsunamis van creure en una remuntada. Per sort a les rubinenques el temps no va donar per més i el partit va finalitzar amb un 1-2 favorable a les rubinenques, que continuen líders de la lliga amb 21 punts.

Ara a mirar el cap de setmana que ve per a tots dos equips que rebran a casa nostra al CPL Valladolid el pròxim dissabte. Les noies jugaran a les 18.30 h i els nois a les 20 h.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20
  • El Ple acorda protegir el sòl no urbanitzable de grans instal·lacions de producció d’energia renovable

Notícies relacionades:

  1. L’HCR Cent Patins gaudeix d’un cap de setmana rodó amb ple de victòries en els seus desplaçaments
  2. Ple de victòries pels tres equips sèniors de l’HCR Cent Patins amb victòries molt importants
  3. El sènior masculí del Cent Patins s’imposa 4-8 a l’Aranda i es referma a la tercera plaça de la taula

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar