LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
El cupó diari de l’ONCE reparteix 780.000 euros a Rubí
9 d'agost de 2024
El consistori impulsarà un certamen de recerca en Memòria Democràtica Local 
10 d'agost de 2024

Les rubinenques Bea Ortiz i Elena Ruiz, medalles d’or amb la selecció femenina de waterpolo als Jocs Olímpics

Cristina Carrasco

10 d’agost de 2024

Les rubinenques Bea Ortiz Muñoz i Elena Ruiz Barril han guanyat la medalla d’or dels Jocs Olímpics de París. El combinat espanyol ha  derrotat en la final a Austràlia 11 a 9, després de signar una trajectòria impecable a París. Bea i Elena aconsegueixen així  la segona medalla olímpica després de la plata de Tòquio el 2021.

Tant Bea Ortíz com Elena Ruiz han estat decisives en la consecució de la medalla, a la final i en els partits previs. A la final, Bea ha fet quatre gols i Elena, un, en un partit marcat per la defensa i on la portera Martina Terré ha fet espectacular actuació.

Les de Miki Oca han dominat el marcador sempre ha estat dominat per Espanya i a la recta final amb l’11 a 7, han arribat dos gols més de les australianes per maquillar el resultat.

Amb el xiulet final, jugadores i cos tècnic s’han llençat a la piscina per celebrar un or molt merescut i treballat. Recordar també l’Ariadna Ruiz, germana d’Elena, que tot i no estar en els Jocs Olímpics va formar part del grup que va classificar la selecció per a la cita de París.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. Gran victòria del combinat de waterpolo femení, amb les rubinenques Bea Ortiz i Elena Ruiz, davant els EUA
  2. La selecció femenina de waterpolo s’imposa a Grècia i es manté invicta a París
  3. Les RedSticks, amb la rubinenca Xantal Giner, guanyen Sudàfrica i certifiquen el passi a quarts

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar