LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Aprovació definitiva del projecte per connectar la Zona Nord i Can Rosés a través de l’avinguda de l’Estatut
26 de juliol de 2024
Tots els grups rebutgen una moció de Vox sobre menors no acompanyats, seguretat ciutadana i recursos públics
26 de juliol de 2024

Marta García, nomenada directora de l’àrea de seguretat i policia comunitària

Marta García ha estat nomenada directora de la nova àrea. ARXIU

Cristina Carrasco

26 de juliol de 2024

L’equip de govern, format pel Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) i En Comú Podem (ECP),  ha nomenat l’exregidora socialista Marta García com a directora de la nova àrea de Seguretat, Policia comunitària, Civisme i Convivència. El Ple de juliol, celebrat aquest dijous a la tarda, ha servit per donar compte del nomenament.  

Marta García, educadora social i pedagoga de formació, fa gairebé vint anys que treballa com a tècnica d’igualtat i ciutadania al consistori. García va ser regidora d’Educació i responsable de l’àrea de Serveis a les Persones durant el mandat 2015-2019.

La nova àrea que ha assumit Marta García té com a objectiu ampliar les polítiques de seguretat ciutadana a partir del treball social, amb la implementació de noves estratègies de mediació i amb polítiques socioeducatives en l’àmbit comunitari. Entre els reptes més immediats, hi ha la gestió de la iniciativa de policia de proximitat.

García com a directora de la nova àrea rebrà una retribució anual de 63.652 €.


Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. Picabaralla entre govern i oposició pel rènting d’una impressora per cinc anys per 68.000 euros
  2. Aprovació definitiva del projecte per connectar la Zona Nord i Can Rosés a través de l’avinguda de l’Estatut

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar