LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Actuació de la Rondalla de l’Associació de la Gent Gran i de la Coral Unió Rubinenca per les Festes de Primavera
15 de maig de 2025
‘Les males herbes ens envaeixen’: Veïns de Ca n’Oriol es queixen per la falta de manteniment a l’espai públic
15 de maig de 2025

Veïns per Rubí reclama de nou més suport de l’Ajuntament al teixit associatiu local

La formació va celebrar el seu desè aniversari amb un dinar amb representants d’entitats rubinenques

Un moment del dinar que VR va compartir amb representants d’entitats. CEDIDA

Redacció

15 de maig de 2025

Veïns per Rubí (VR) ha tornat a defensar la importància del suport institucional per part de l’Ajuntament per facilitar les diferents activitats promogudes des del teixit associatiu local. En aquest sentit, la formació reivindica la necessitat d’establir un pla de manteniment dels equipaments municipals que gestionen les entitats i realitzar un estudi de les necessitats d’espais adequats per aquestes.

La formació també reclama la revisió de l’actual pla d’equipaments, que s’agilitzi el cobrament de les subvencions a les entitats i l’ampliació dels mitjans humans i tècnics de suport al teixit associatiu.

Unes reclamacions que VR ha manifestat de nou arran del dinar popular que va organitzar dissabte passat amb diferents representants d’entitats de la ciutat, de l’àmbit cultural, veïnal, esportiu i de cooperació, per celebrar el desè aniversari de la seva fundació.

La formació assenyala que amb l’acte han volgut “agrair a tot el teixit associatiu del nostre municipi, que és molt ric i divers, la tasca impagable que realitzen per impulsar la cohesió social a Rubí”.  

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • L’InFest, el festival de curtmetratges de terror i fantasia, arriba a la seva 10a edició
  • El Síndic de Greuges proposa un nou sistema de repartiment d’entrades per a la Festa Major de Rubí
  • L’aleví femení del CN Rubí, medalla de plata en el campionat de Catalunya de waterpolo
  • ERC facilitarà l’aprovació del pressupost municipal del 2025 amb una abstenció “per responsabilitat”

Notícies relacionades:

  1. VR presentarà al Ple un seguit de propostes per donar més suport a les entitats locals
  2. Aprovada la moció de Veïns per Rubí en suport a les entitats locals
  3. Llum verda a la declaració institucional del Dia de la Dona, amb el vot en contra de VOX i l’abstenció del PP

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar