LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Joves de l’institut Torrent dels Alous fan una crida a l’acció urgent davant l’emergència climàtica
30 d'abril de 2024
Jordi Margarit oferirà dissabte a La Sala un únic concert, 45 anys després de la seva etapa com a cantautor
2 de maig de 2024

Nogueras diu a Rubí que l’únic líder capaç de governar amb valentia el país és Carles Puigdemont

Miriam Noguera i Ivan Vila, al carrer Sant Cugat. MAX HERNÁNDEZ

Cristina Carrasco

30 d’abril de 2024

Redacció

30 d’abril de 2024

La plaça Anselm Clavé va ser l’escollida per la formació encapçalada per Carles Puigdemont per iniciar la campanya a la comarca. Ivan Vila, candidat rubinenc a les llistes de Puigdemont per Catalunya – Junts + i president de Junts al Vallès, va estar acompanyat per la diputada Míriam Nogueras i els candidats de Matadepera, Marcel·lí Bosc, i de  Viladecavalls, Gemma Margarit. 

Nogueras va assenyalar que Junts està en disposició de guanyar les eleccions i va assegurar que l’únic líder capaç de governar amb valentia el país és Carles Puigdemont. La diputada va realçar la gestió de Junts a Madrid i va afirmar que la seva formació ha aconseguit més per Catalunya en només vuit mesos que el govern d’Esquerra en quatre anys i el PSC en quaranta. 

Per la seva banda, Ivan Vila va criticar la gestió d’ERC en el govern de la Generalitat, apuntant que les seves polítiques havien estat un fracàs posant d’exemples la gestió, els problemes a Serveis Penitenciaris o els mals resultats acadèmics dels alumnes catalans. Per Vila, només Junts és garantia de bon govern i ambició nacional.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • La tradicional recepció d’entitats escalfa motors per a l’inici de la Festa Major de Sant Pere 2025
  • Rubí Orgullosa: la celebració de l’Orgull LGBTI+ torna a Rubí el 26 de juny
  • La Taula per la Llengua comença a caminar amb l’objectiu de treballar per l’ús del català a la ciutat
  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions

Notícies relacionades:

  1. Ivan Vila, de Junts Rubí, va de número 68 a la llista de Carles Puigdemont 
  2. L’assemblea de Junts a Rubí ratifica la llista i el programa per a les eleccions municipals del 28-M
  3. Junts Rubí demana que l’Ajuntament faci públiques les dades de la multireincidència a la ciutat

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar