LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Arrenca la darrera fase de les obres de renovació de la xarxa d’abastament d’aigua potable a Can Vallhonrat
4 de juny de 2024
El triatleta del Natació Rubí Ricard Valenzuela, campió de Catalunya
4 de juny de 2024

El Veinti goleja el Sant Vicenç a domicili (0-4) i manté la lluita pel primer lloc fins a l’última jornada

Onze inicial del veinti. Cedida

Cristina Carrasco

4 de juny de 2024

El CF Juventud 25 de Septiembre manté la lluita pel primer lloc que es decidirà el proper diumenge a la darrera jornada. Al penúltim partit del grup 3 de la Segona Catalana, el Veinti va guanyar per 0 gols a 4 la UE Sant Vicenç.

En una primera part igualada i amb ocasions per als dos equips, Saúl va avançar els rubinencs als 35 minuts de joc. Amb el  0-1 al marcador es va arribar al descans.

A la represa, el Veinti va accelerar el partit i abans del minut 60, Kevin i Joel ampliaven les diferències. A 10 minut del final, Hibra va fer el definitiu 0-4.

Per la seva banda, el líder, el Ciutat Cooperativa, no va fallar i també va guanyar el seu partit. Així, el títol de lliga es decidirà a l’última jornada. L’avantatge, això sí, és per als de Sant Boi de Llobregat que treuen 2 punts els de Richard Giménez. L’horari dels partits de la darrera jornada de lliga serà unificat diumenge a les 18  hores. El Veinti jugarà al Municipal 25 de setembre contra l’Sporting Gavà i el Ciutat Cooperativa visitarà el Vista Alegre.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. El Veinti manté la bona dinàmica amb una nova victòria
  2. Nova remuntada del Veinti (1-3) davant la Montserratina
  3. Golejada del Veinti (5-1) que se situa a només 2 punts del líder i de l’ascens directe

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar