LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
El Síndic recomana a l’Ajuntament ampliar les reduccions per aportacions a totes les deixalleries del municipi
14 d'octubre de 2024
Oncolliga Rubí convida a ‘Posar llum al càncer’ amb diverses activitats pel Dia Mundial contra el Càncer de Mama
14 d'octubre de 2024

La colla gegantera de Ca n’Oriol, convidada a les Festes del Pilar de la localitat de Fraga

La propera sortida dels gegants serà diumenge 20 d’octubre a la Trobada Comarcal del Vallès a Sant Llorenç Savall

La colla rubinenca, a Fraga. CEDIDA

Cristina Carrasco

14 d’octubre de 2024

Els geganters del barri de Ca n’Oriol han visitat aquest cap de setmana la població de Fraga, a l’Aragó, per participar en el XXVIII Encuentro de Gigantes en Fraga.

Els gegants Teresina, l’Oriol, el Quimet, el Pitus i els capgrossos Pep, Àvia i el Dino van recórrer els carrers de la localitat de la província d’Osca acompanyats de les colles catalanes de Torregrossa, Seròs, Els Pallaresos, Sant Quirze del Vallès, Cavaller Narcís d’Ivars d’Urgell, l’Hospitalet de l’Infant, Sidamon. A la trobada, també hi van participar les colles aragoneses de Miralsot, Belchite, Albalate de la Cinca, Adahuesca, Valdealgorfa, així com els amfitrions, la colla gegantera de Fraga.

Dissabte a les 16:30h va arrencar la trobada amb la plantada de figures als jardins Juan Carlos I. Posteriorment va tenir lloc una cercavila fins a la Plaça Espanya, on es van realitzar els balls finals i el lliurament de recordatoris. La jornada es va tancar amb un sopar de germanor al Castell.

Durant la resta del cap de setmana la colla rubinenca va aprofitar per gaudir dels concerts i les activitats de Fraga.

La propera sortida dels gegants serà diumenge 20 d’octubre a la Trobada Comarcal del Vallès a Sant Llorenç Savall, a la qual hi assistiran conjuntament amb els gegants de la ciutat i del barri del Pinar.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • ERC facilitarà l’aprovació del pressupost municipal del 2025 amb una abstenció “per responsabilitat”
  • Quatre podis per al palista rubinenc Roger Quesada en el campionat Espanya infantil
  • Rubí tanca una nova Festa Major multitudinària malgrat la intensa calor registrada
  • La 42a Ballada de Gitanes al carrer bat rècord de participació amb més d’un miler de dansaires

Notícies relacionades:

  1. El Club Amics de Rubí participa en la Trobada Gegantera de La Llagosta
  2. Les colles geganteres del Pinar i Ca n’Oriol, convidades a la Festa dels 40 anys dels gegants de Sant Quirze
  3. Els Gegants de Rubí s’envolten de família per celebrar el seu 40è aniversari

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar