LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
El Rubí empata 2-2 amb el Valls i només suma un punt en l’últim partit de l’any
23 de desembre de 2024
Voleu jugar al Quinto aquest Nadal?: diverses entitats organitzen partides del popular joc
24 de desembre de 2024

El Lainco Rubí perd el derbi català de la Primera Iberdrola FS davant l’AE Les Corts UBAE

Tot i intentar-ho, el Lainco Rubí no va poder evitar la derrota al derbi. CEDIDA

Roger Alió

23 de desembre de 2024 15:53

El Lainco Rubí FS femení no va poder amb el Les Corts, que es va emportar el derbi català amb un contundent 6-1 a la pista del Campus Diagonal Nord. Amb aquest resultat, el Rubí se situa 15è a la classificació amb 10 punts, a 4 de la salvació que marca el Móstoles amb 13.

El Les Corts va tardar poc més d’un minut en avançar-se al marcador, una centrada de les verdes acaba amb una rematada amb l’espatlla de Paula Claramunt. A partir d’aqui, el Rubí va plantar cara a les barcelonines, fins que al minut 15, Helena Rodriguez posava el 2-0 al lluminós després de xutar sense gaire oposició a la frontal de l’àrea.

D’aquesta manera arribava el partit al temps de descans.

Un cop reprès el partit, les jugadores locals van sortir amb ganes de sentenciar el partit, i així ho van fer al minut 23 de partit per mitjà de Paula Guix. Posteriorment, al minut 28, Marta González marcava el 4-0. En aquest punt, el Lainco Rubí va reaccionar ràpidament amb el 4-1 un minut després. El gol va ser de Lucia Jiménez, que culminava una gran jugada col·lectiva de les rubinenques.

Finalment, tot i intentar-ho, el Lainco Rubí no va poder evitar els gols de Marta González i Lucia Gómez en els últims minuts de partit, que posaven el definitiu 6-1 al marcador.

Amb aquest partit marxa l’equip al descans de Nadal.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. La capitana del Lainco Rubí FS, Arantxa Medina, recull el guardó com a segona millor jugadora del futbol sala català
  2. El Lainco Rubí empata davant l’Ourense Ontime i encadena dues setmanes sense perdre
  3. El Lainco Rubí perd 1-4 davant un STV Roldán que aspira als play-off del campionat

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar