LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Arrenquen les obres de millora de l’asfalt del carrer del Compositor Bach en el marc de la millora dels PAE
10 de març de 2025
Rubí participa en la 10a Trobada d’Ajuntaments de la Xarxa Mai Més
10 de març de 2025

L’absolut masculí del CN Rubí es desinfla poc a poc en el seu duel contra el Mataró (12-7)

L’equip es veu fort de cara als propers partits, tot i la derrota

L’equip masculí afronta els següents partits amb confiança. SIMON NOGUERA

Jaume Camerino

10 de març de 2025

El primer equip masculí del Club Natació Rubí (CNR) va disputar aquest dissabte un nou partit de lliga contra el SolarTradex CN Mataró, que va acabar amb derrota per 12-7. Tot i el resultat final, els rubinencs van dominar el marcador durant bona part de la primera meitat.

Després de la dolorosa derrota contra el Caballa (11-12) la setmana passada, els blanc-i-vermells ja assumien que haurien de lluitar per la permanència a la categoria per quart any consecutiu des del seu retorn a la Divisió d’Honor. Així, aquest enfrontament, tot i ser exigent per als homes de Ferran Pascual, es presentava com una oportunitat per acabar d’ajustar les últimes peces de cara als decisius partits de play-out.

Malgrat això, el Rubí va sorprendre amb una gran arrencada, avançant-se en el marcador en un primer quart molt igualat. L’únic gol d’aquest període va ser obra del jove Tomás Soler. Prèviament, tots dos equips havien disposat d’un penal per estrenar el marcador, però cap dels dos va aconseguir transformar-lo, amb un gran treball del rubinenc Aran Pina sota pals.

El segon quart va mantenir la tònica d’equilibri, però amb més acció ofensiva. Els rubinencs van seguir per davant durant els primers minuts, però a mesura que avançava el període, el desgast físic es va fer notar, especialment per haver de jugar en una piscina descoberta. Això va permetre al Mataró capgirar el marcador abans del descans, deixant un ajustat 5-4.

A la represa, els maresmencs van mantenir la seva inèrcia positiva i van ampliar distàncies, liderats per un inspirat Eudald Flaqué, que es va convertir en un autèntic maldecap per a la defensa visitant. Amb el marcador desfavorable (7-4), Sergi Pina va reduir diferències a dos gols, mantenint vives les esperances rubinenques. Poc després, Sebastian Susak va repetir la gesta, però el Mataró va reaccionar i, abans d’encarar l’últim quart, va tornar a obrir escletxa fins al 9-6. Amb aquesta situació, les emocions van estar a flor de pell, on algunes decisions arbitrals tampoc van ajudar gaire a apavaigar aquest foc. En aquesta situació va ser quan el segon entrenador Dani Blánquez va ser expulsat després de les queixes cap a l’arbitratge.

Els darrers minuts van servir per confirmar la superioritat del Mataró, davant la qual els rubinencs no van poder frenar els atacs maresmencs. Finalment, el partit es va tancar amb un marcador de 12-7. Tot i el resultat, l’entrenador Pascual es mostrava content amb el treball dels nois: “estic molt content de l’evolució de l’equip d’aquesta setmana a l’altre. […] Hem fet un pas endavant en defensa, i això crec que ens ajudarà als pròxims partits, que són rivals directes, per poder guanyar.”

El CN Rubí masculí es manté al pou de la classificació amb 9 punts. El pròxim dissabte 15 a les 19.30 h els blanc-i-vermells aniran baixaran a la capital catalana per enfrontar-se contra el Sant Andreu, que ocupa la novena posició de la classificació, en un partit que es preveu molt igualat.

Fitxa tècnica

SolarTradex CN Mataró: Jake Tanti (Manel Pont), Daniel Ivaylov, Gerrard Gil (1), Eudald Flaqué (3), Aniol Martí, Mess Kuning (1), Oier Aguirre (1), Szabolcs Dubinák (1), Hugo Castro (1), Tom de Weerd (1), Genís Blanch (2) i Marc Rodríguez (1)

CN Rubí: Aran Pina (Oriol Albacete), Teo Soler (1), Tomás Soler (1), Sebastián Susak (2), Sergi Pina (1), Javi Carrasco, Marc Mejías, Pablo Chmyr (1), Xabi Pérez, Ivan Castaño, Jake Ehrhardt i Sergio Fernández (1)

Àrbitres: Àlex Ortega, Carlos Roman Morales i Chantal Van Dam

Parcials: 0-1, 5-3, 4-2, 3-1

Incidències: Targeta vermella pel segon entrenador Dani Blánquez (CN Rubí)

Les fèmines tornaran a la lliga enfrontant-se contra les campiones

Després de l’aturada per la Copa de la Reina (torneig que va conquerir el CN Sant Andreu, on juguen les rubinenques Elena i Ariadna Ruíz), el CN Rubí reprèn la competició de lliga en els darrers partits de la fase regular. I ho farà, ni més ni menys, que contra l’Assolim CN Mataró, les actuals campiones de lliga. En el duel de la primera volta, disputat a Can Rosés, les mataronines van ser molt superiors i es van imposar amb un contundent 3-21.

El partit es jugarà aquest dissabte 15 a les 14.30 h a la capital del Maresme, on les rubinenques intentaran ajustar el seu joc i guanyar sensacions de cara al següent enfrontament contra l’Iruña, un duel clau per sortir del fons de la classificació.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. L’absolut femení de waterpolo del CN Rubí no troba el camí i cau contra el Mediterrani (7-20)
  2. El CN Rubí aconsegueix més de 50 joguines donades per als infants durant aquest Nadal
  3. Dolent cap de setmana per als absoluts de waterpolo del Club Natació Rubí

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar