Redacció
La ciutat ha anat recuperant la normalitat i progressivament, des del migdia de dilluns fins a la matinada d’aquest dimarts, barris i urbanitzacions han tornat a tenir subministrament elèctric i s’han recuperat serveis com telèfons i internet.
La llum es va començar a recuperar ahir al voltant de les 15h a barris com el centre, el Progrés, Les Torres i una part de Ca n’Alzamora. Altres com Can Rosés, Ca n’Oriol, La Serreta, Can Fatjó i algunes urbanitzacions no va ser fins a la nit i la matinada que han anat tornant a tenir llum.
El servei de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) van recuperar el servei a la nit, però Rodalies de Renfe encara no funciona aquest dimarts i no s’han facilitat dades de quan es recuperarà. Els autobusos urbans i interurbans funcionen amb normalitat.
Els centres educatius han obert portes amb normalitat i l’activitat comercial i productiva està operativa.
NOTÍCIES RECENTS