Redacció
La colla gegantera de Ca n’Oriol es va desplaçar aquest diumenge 4 de maig fins a Mura, per participar en la tercera edició de la seva Trobada Gegantera. A la jornada també hi van prendre part les colles de Castellcir, Callús, el Pont de Vilomara, Vacarisses, Collbató i els amfitrions, els Gegants de Mura.
La diada va començar a les 10 del matí amb un esmorzar de germanor per a totes les colles a la Fàbrica. A les 13 h, es va donar inici a la cercavila, que va sortir des de l’aparcament de l’Ajuntament i va recórrer els carrers fins a la plaça d’Àngel Guimerà. Allà s’hi va viure un dels moments més emotius del dia: el bateig de la nova geganta de Mura, la Casimira, inspirada en una persona molt estimada del poble.
Després dels balls de les colles participants, la comitiva gegantera va reprendre la marxa pels carrers de la part alta del municipi, culminant l’acte amb una fotografia de família al punt d’inici.
La propera cita de la colla de Ca n’Oriol serà el divendres 16 de maig a la tarda, en què la Teresina i l’Oriol participaran en la Festa de l’Institut Escola Teresa Altet.
NOTÍCIES RECENTS