Redacció
Un arbre de dimensions considerables ha caigut aquest dimecres cap a les 12 h a la cèntrica plaça 11 de Setembre, causant un bon ensurt a les persones que en aquell moment es trobaven a l’espai. Per sort, l’arbre no va causar ferits, tot i que la plaça acostuma a estar força concorreguda.
Alguns testimonis han explicat a Diari de Rubí que a les terrasses dels diversos establiments de restauració que hi ha a la plaça estaven força plenes i que també hi havia gent a alguns dels bancs que hi ha al voltant de la plaça, prenent el sol i xerrant
Silvia Gil, una de les persones que es trobaven en aquell moment en un dels bancs de la plaça, apunta que “casualment no estava asseguda al banc on va caure l’arbre, tot i que havia estat la meva primera intenció, però al final vaig optar per un altre”. Aquesta veïna no s’explica el perquè el consistori no havia retirat l’arbre si es trobava en mal estat: “Ha estat un miracle que no hagi ocorregut una desgràcia”.
L’arbre va ser retirat poc després per la Brigada Municipal, però alguns dels presents encara tenien l’ensurt al cos. “Creiem que l’Ajuntament ha de prendre mesures perquè això no torni a passar i s’eviti una desgràcia”, apunten.
NOTÍCIES RECENTS