


Jaume Camerino
Aquest dissabte, abans que Rubí s’omplís de preparatius per les rues de Carnaval, l’equip absolut masculí del Club Natació Rubí (CNR) afrontava un repte majúscul: el seu enfrontament contra un dels líders de la lliga, el Zodiac CN Atlètic Barceloneta (CNAB). El duel, però, va tenir poca història i es va decantar ràpidament a favor dels barcelonins, que es van imposar amb un contundent 6-19.
Els primers minuts van mostrar un Rubí intens en defensa. Els homes de Tiago Santos van començar amb energia i van dificultar les primeres accions ofensives del CNAB. Tot i això, aquesta exigència defensiva, sumada a la sòlida i gairebé infranquejable defensa visitant, va limitar molt les opcions ofensives dels rubinencs. Només Marc Mejías va aconseguir marcar en el primer període, que es va tancar amb un 1-3.
Al segon quart, els mariners van accelerar el ritme i van ampliar distàncies amb cinc gols, dos d’ells de penal. El Rubí va respondre amb dues dianes (una de Guillem Frigola, també des dels cinc metres, i una altra de Mejías), els únics capaços de superar el campió del món i porter del CNAB, Unai Aguirre. El descans arribava amb un marcador ja desfavorable i un tercer període que no va canviar la dinàmica: el parcial es va tancar amb 5-13, amb gols rubinencs de Frigola i Javi Carrasco.
L’últim quart va confirmar la superioritat visitant. El CNAB va sumar sis gols més, mentre que el Rubí només en va poder anotar un, tot i el relleu a la porteria barcelonina amb l’entrada del juvenil Bruno Delmás. El partit es va tancar amb el definitiu 6-19.
Al final del duel, l’entrenador Tiago Santos valorava així el partit: “Hem tingut bons moments i hem començat bé, però hem patit una desconnexió a la meitat. Podríem haver fet un parell de gols més. Tot i això, estem contents: hem superat aquesta primera fase de la lliga i ara toca centrar-nos en el que ve.” El CNR ja pensa en el seu pròxim compromís, que serà contra l’EPlus CN Catalunya, dissabte 28 a les 16.00 h a Sabadell.
NOTÍCIES RECENTS