LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
El Racó acollirà la presentació del llibre ‘Humans al meu jardí’, nou àlbum de la il·lustradora rubinenca Cuchu i l’escriptora Anna Fité
21 d'abril de 2023
Rutes de patrimoni per a persones amb diversitat funcional psíquica
21 d'abril de 2023

El programa ‘Camina per la teva salut’ del CAP Sant Genís aplega cada setmana una trentena de persones

Redacció

21 d’abril de 2023 10:19

Entre 25 i 30 rubinencs s’animen cada dimecres a participar en el programa de caminades populars ‘Camina per la teva salut’ que organitza el CAP Sant Genís. La iniciativa, gratuïta, s’adreça a persones de qualsevol edat que vulguin caminar en grup i cada cop són més persones les que es van sumant a la iniciativa.

El programa es va posar en marxa a l’octubre de 2018, però amb la pandèmia es va aturar i a principis de l’any passat es va reprendre. Entre els participants, a més de caminar i de millorar la seva salut, han sorgit noves amistats. De fet, un grup dels participants s’estan preparant per fer al maig el Camí de Santiago.

Les caminades son els dimecres de 9.30 a 10.30 h i no cal inscripció prèvia. El punt de trobada és la porta del CAP i només cal portar aigua, roba còmode i calçat adient.

Accions del document

  • Imprimeix-ho
  • Send by email

Share

  • Compartir a facebook
  • Compartir a twitter
  • Compartir a linkedin

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • El “Diari de Rubí” i el “TOT Rubí” s’uneixen per crear un gran mitjà local de la ciutat
  • S’obre la consulta prèvia per definir el Reglament d’usos d’El Casino
  • Brillant actuació de l’Escola 8Temps al classificatori del Dance World Cup de Burgos
  • La Coral de l’Associació de la Gent Gran portarà la música de primavera a l’ermita de Sant Muç

Notícies relacionades:

  1. L’ús dels patinets i l’embrutiment a la via pública, principals intervencions de les Agents pel Civisme durant el 2022
  2. Novetats a la llista del PSC de cara a les eleccions municipals
  3. ERC proposa més carrils bicis i millors connexions per aconseguir una mobilitat més sostenible a la ciutat

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

Les varietats de la síndria

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això.