


Redacció
El CN Rubí ha signat un cap de setmana excel·lent en natació amb la participació de tres dels seus joves talents al Campionat d’Espanya infantil d’hivern, celebrat al CN Sabadell. La competició, una de les més exigents del calendari estatal, ha servit per confirmar el bon moment de forma de l’Ona Fernández i dels germans Joel i Joan Ruiz.
El resultat més destacat ha estat el de Joel Ruiz, que ha aconseguit situar-se entre els millors del país en papallona. Va firmar una magnífica 8a posició als 50 metres, i va completar també uns 100 i 200 metres papallona de molt nivell, acabant a tocar del top 10 estatal. Una actuació que confirma la seva progressió i el seu potencial.
El seu germà Joan Ruiz va competir en els 200 metres lliures, una prova molt exigent i amb una participació altíssima, on va aconseguir una meritòria 39a posició.
Per la seva banda, Ona Fernández va completar una bona actuació en els 50 metres esquena, finalitzant en 38a posició i rebaixant també el seu registre personal.
NOTÍCIES RECENTS