LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
La rubinenca Ivet Costa guanya el BravoFestival 2025 de talents emergents
21 de juliol de 2025
Rubí Solidari celebra la festa de benvinguda dels infants sahrauís del programa ‘Vacances en Pau’
21 de juliol de 2025

El combinat espanyol s’enfonsa davant Hongria (15-9) i lluitarà per reeditar el bronze davant els Estats Units

Partit completament desastrós de les espanyoles que no han pogut capgirar la situació en cap moment

La selecció espanyola s’ha desfet aquest migdia contra Hongria en una derrota molt cruenta. RFEN – DEEPBLUE MEDIA

Jaume Camerino

21 de juliol de 2025

No ha pogut ser. Un cop més, la selecció espanyola cau a les semifinals d’un Mundial i haurà de lluitar per la medalla de bronze, tal com va fer a la passada edició a Doha, on va aconseguir penjar-se el metall. Aquesta vegada, la desfeta ha arribat aquest migdia, davant una potent selecció hongaresa que va començar amb gran intensitat i va anul·lar completament les opcions de l’equip de Jordi Valls des del primer moment.

Malgrat que Paula Leitón va inaugurar el marcador amb el 0-1, les hongareses van reaccionar amb contundència, situant-se 4-1 a poc més d’un minut del final del primer quart. Aquesta situació va obligar Valls a demanar temps mort per intentar calmar els ànims i reorganitzar l’equip. No obstant això, Hongria va mantenir l’embranzida i va ampliar l’avantatge fins al 6-1. Elena Ruiz va intentar redreçar el rumb amb el 6-2, però les sensacions ja eren preocupants.

Al segon quart, un gol de Paula Crespí semblava obrir una petita escletxa d’esperança, però les hongareses van continuar dominant, escapant-se fins al 10-3. Un nou gol d’Elena Ruiz va retallar distàncies, però just abans del descans, Hongria va fer l’11-4, deixant clar que no abaixarien el ritme.

A la represa, el guió no va canviar. Les hongareses seguien superiors i, tot i que el ritme anotador es va reduir, Espanya no trobava la manera d’entrar al partit. Els gols puntuals de Bea Ortiz, Paula Prats i Paula Camús no van ser suficients per evitar que Hongria s’assegurés de nou un lloc a la gran final, repetint presència després de ser subcampiona l’any anterior.

Ara, l’equip espanyol centra tots els esforços en repetir la medalla de bronze de Doha. Per aconseguir-ho, haurà de superar ni més ni menys que les actuals campiones del món, els Estats Units, que sorprenentment han caigut aquest matí contra Grècia (14-10). El partit pel tercer lloc es jugarà dimecres al matí (11.35h, Teledeporte), en el que serà la cloenda del Mundial de Singapur i el primer gran examen del nou cicle olímpic 2025-2028.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • El “Diari de Rubí” i el “TOT Rubí” s’uneixen per crear un gran mitjà local de la ciutat
  • S’obre la consulta prèvia per definir el Reglament d’usos d’El Casino
  • Brillant actuació de l’Escola 8Temps al classificatori del Dance World Cup de Burgos
  • La Coral de l’Associació de la Gent Gran portarà la música de primavera a l’ermita de Sant Muç

Notícies relacionades:

  1. Bea Ortiz i les germanes Ruiz Barril arrenquen divendres el Mundial de waterpolo femení amb la selecció
  2. La selecció espanyola fa ple a la fase de grups i es prepara per als quarts de final
  3. La selecció espanyola lluitarà per les medalles després de patir més del compte amb els Països Baixos (15-13)

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

Les varietats de la síndria

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això.