


Redacció
L’Ajuntament de Rubí obrirà aquest dimarts 22 d’abril el període de sol·licitud per a les ajudes dels casals d’estiu. El consistori ajuda econòmicament les famílies que més ho necessiten per garantir que tots els nens i nenes de les ciutat tinguin accés als casals d’estiu.
Les sol·licituds s’han de presentar entre el 22 d’abril i el 6 de maig preferentment en línia a través de la seu electrònica. Per complimentar la sol·licitud adequadament, el consistori posa a disposició de les famílies un vídeo tutorial que es pot consultar a www.rubi.cat/casalsdestiu. El tràmit també es podrà fer presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), al c/ Narcís Menard, 13, sense demanar hora, de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 h i amb cita prèvia de dilluns a dijous de 8.30 a 14 h i de 16 a 18.30 h.
Les famílies que tinguin dificultats per formalitzar el tràmit o no disposin de dispositiu per fer-lo poden adreçar-se a l’Oficina Municipal d’Escolarització (c. Dr Robert, 20) de dilluns a divendres de 9 a 14.30 h durant el període de sol·licituds, tret de divendres 2 de maig.
Els casals d’estiu 2025 s’organitzen des de les AFA i AMPA de les escoles públiques d’educació infantil i primària i es realitzaran als centres educatius del 30 de juny a l’1 d’agost. S’adrecen a infants que estiguin cursant des de I3 fins a 6è de primària durant el curs 2024-2025.
L’import subvencionat es determinarà en funció de la renda de la unitat familiar i del nombre de setmanes pel qual es demana l’ajut. Així, l’import atorgat podrà ser del 65 %, el 45 %, el 20 % o el 10 % de l’import de referència.
Per a poder ser beneficiari de l’ajuda cal complir els següents requisits:
La documentació a presentar serà la següent:
Per a resoldre qualsevol dubte sobre aquesta subvenció us podeu adreçar al Servei d’Infància i Educació de l’Ajuntament de Rubí al telèfon 93 588 70 00 ext. 6369 o bé enviar un correu electrònic a [email protected]
En el cas de rebre l’ajuda, aquesta es farà arribar a l’entitat organitzadora del casal una vegada s’hagi formalitzat la matrícula.
NOTÍCIES RECENTS