LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
L’avinguda de l’Estatut: l’assignatura pendent
4 de febrer de 2024
“El nostre objectiu és estendre la cultura i a això no se li pot posar un preu”
4 de febrer de 2024

L’artista Sergi Marcos inaugura una mostra al Centre Tècnic

Sergi Marcos exposa una retrospectiva al Centre Tècnic. CEDIDA

Cristina Carrasco

4 de febrer de 2024

Redacció

4 de febrer de 2024

El pintor rubinenc Sergi Marcos va inaugurar dijous passat una mostra al Centre Tècnic de Rubí, situat a l’avinguda Estatut. L’exposició és un recull de quadres pintats entre els anys 2006 i 2022.

Algunes de les obres exposades formen part de la col·lecció ‘Una immersió pictòrica inspirada en l’obra poètica de Joan Margarit’, altres pertanyen a la sèrie ‘Abismes’ i la resta formen part de diferents moments pictòrics de l’artista.

Tota l’obra exposada està realitzada bàsicament en tres suports, llenç, fusta i paper, sempre és pintura a l’oli utilitzada de diferents maneres, cercant la màxima expressivitat amb la intenció que l’espectador pugui viatjar pel món artístic de Sergi Marcos.

La selecció d’aquestes obres fa que l’exposició tingui un caràcter d’antologia o retrospectiva on es poden veure els interessos artístics, conceptuals i vitals de l’artista en diferents moments d’aquest primer quart del segle XXI.

L’exposició es podrà visitar cada dia de dilluns a divendres, de 9 a 14 i de 16 a 19, a l’avinguda de l’Estatut, 130.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • ‘pART molts anys’, Sandra Bea i Miquel Mas celebren l’aniversari amb una mostra a l’Espai Francesc Alujas
  • Veïns del carrer Espoz i Mina reclamen solucions a l’assentament humà instal·lat a la plaça Pompeu Fabra
  • Nou èxit de participació en la 15a Festa de l’Esport Adaptat
  • El Pinar, barri resilient i futur pendent

Notícies relacionades:

  1. El rubinenc Sergi Marcos inaugura divendres la mostra ‘Papers al vent’ a Santa Coloma

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

Les varietats de la síndria

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar