LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
El govern anuncia que treballa en un pla local per abordar la situació de les persones sense llar
28 de febrer de 2025
La CECAR celebrarà el Dia d’Andalusia a Rubí el cap de setmana del 8 i 9 de març
28 de febrer de 2025

Lliurats els premis del 38è Concurs de màscares de Carnaval

Les màscares presentades al concurs quedaran exposades a l’Espai Expositiu Pepa de Haro de l’Escola d’Art i Disseny edRa fins al 6 de març

Els premiats i les premiades, amb la direcció i el professorat d’edRa (foto: Ajuntament de Rubí – Localpres)

Redacció

28 de febrer de 2025 14:19

Aquest dijous s’han lliurat els premis del 38è Concurs de màscares, organitzat per l’Associació d’Alumnes i Exalumnes d’edRa. El certamen ha registrat enguany un notable augment de participació, amb un total de 187 obres presentades: 82 a la categoria A (de 4 a 9 anys), 71 a la categoria B (de 10 a 15 anys), i 34 a la categoria C (de 16 anys en endavant).

A la categoria B, el primer premi ha estat per a Tiffany Rodríguez, i l’accèssit se l’han endut Quim Lleyda.

A la categoria C, les guardonades han estat Elisenda Solé, amb el primer premi, i Rocío Ortiz, amb l’accèssit.

Com ja és habitual, a la categoria A no s’han lliurat premis a les millors obres sinó que tots els infants han rebut un obsequi sorpresa. La guanyadora de la categoria B rebrà 80 € en material artístic, mentre que l’accèssit està recompensat amb material per valor de 40 €. En el cas de la categoria C, l’autora de la màscara guanyadora rebrà material artístic valorat en 150 € i la possibilitat d’assistir gratuïtament a un taller trimestral d’edRa. La guardonada amb l’accèssit en aquesta categoria rebrà material artístic per valor de 80 €.

A l’hora de triar les obres guanyadores del concurs, el jurat ha tingut en compte l’originalitat, la creativitat i la dificultat tècnica.

Les màscares presentades al concurs quedaran exposades a l’Espai Expositiu Pepa de Haro de l’Escola d’Art i Disseny edRa fins al 6 de març.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20
  • El Ple acorda protegir el sòl no urbanitzable de grans instal·lacions de producció d’energia renovable

Notícies relacionades:

  1. S’obre el termini per participar en el 35è Concurs de Màscares d’edRa
  2. Itziar Cantora i Rocío Ortiz guanyen el Concurs de Màscares de Carnaval
  3. El termini per participar al 38è Concurs de màscares de Carnaval s’obrirà el 10 de febrer

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar