LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Participin i col·laborin abans de demandar
21 de gener de 2025
L’artista rubinenc Sergi Marcos exposa la mostra ‘Papers al vent’ al Port de Tarragona
22 de gener de 2025

Nou empat del Veinti, que només suma un punt en la visita del Sant Cugat al municipal del 25

El partit es va jugar al Municipal del 25 de Septiembre, que continua en obres. CEDIDA

Javier González Gómez

21 de gener de 2025

Va repetir el CF Juventud 25 de Septiembre el mateix resultat de la jornada passada a Martorell, 2-2. Aquesta vegada, però, l’equip local era el Veinti i el cojunt  visitant era el Sant Cugat. El partit corresponia a la jornada quinzena, última de la primera volta, del grup 3 de la Primera Catalana.

Inici de tu a tu entre ambdós equips amb més intensitat per part dels rubinencs que s’avançaven al marcador al minut 38 després d’un córner. El gol va ser obra d’Óscar Hidalgo.

Després del descans va aconseguir el control del partit el Sant Cugat que va capgirar el resultat en cinc minuts. A la recta final del matx, el Veinti se’n va anar cap a la porteria rival i aconseguia l’empat abans del minut 90 gràcies a un penal transformat per Brian Canalejo.

Repartiment de punts entre tots dos conjunts que fa que el Veinti tanqui la primera volta amb 22 punts i situat en setena posició.

La propera jornada repeteix com a local l’equip de Jesús Rueda “Betis” que rebrà al FC Santboià, serà el diumenge a partir de les 12:05 hores al Municipal 25 de setembre.

Pel que fa a l’Amateur B del club, aquest tenia jornada de descans i el C va sortir golejat de la visita al tercer equip de la Sabadellenca.

D’altra banda, el Sènior d’handbol del club va caure derrotat a Sabadell contra l’OAR Gràcia per 32-29.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • ERC facilitarà l’aprovació del pressupost municipal del 2025 amb una abstenció “per responsabilitat”
  • Quatre podis per al palista rubinenc Roger Quesada en el campionat Espanya infantil
  • Rubí tanca una nova Festa Major multitudinària malgrat la intensa calor registrada
  • La 42a Ballada de Gitanes al carrer bat rècord de participació amb més d’un miler de dansaires

Notícies relacionades:

  1. El ‘Veinti’ acomiada la temporada a casa amb una rotunda victòria davant la Farga
  2. El Veinti cau per la mínima davant el líder (1-0)
  3. El Juventud 25 Septiembre perd el seu primer partit en la nova temporada

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar