LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
La cantata escolar omple l’amfiteatre del Castell amb ‘Una nit al museu’
14 d'abril de 2024
Cap de setmana de caramelles amb la Societat Coral Unió Rubinenca
14 d'abril de 2024

Nou èxit de públic del Festival Los40 Primavera Pop

El públic va omplir de gom a gom l’Escardívol.

Cristina Carrasco

14 d’abril de 2024

Redacció

14 d’abril de 2024

El festival Los40 Primavera Pop ha tornat a omplir aquest dissabte l’Escardívol. Unes 20.000 persones han cantat i ballat durant més de quatre hores amb la vintena d’actuacions d’artistes i grups de Los40.

Abraham Mateo, durant la seva actuació.

Vicco, Marlena, Offenbach, Soge Culebra, Álvaro de Luna, els germans Esquivel, Abraham Mateo, David Otero, Marlon, Bombai, Cloe, Scorpio, Roger Padrós Almácor, entre altres van fer vibrar el públic assistent. També els dos concursants d’Operación Triunfo Paul Thin i Ruslana, que van anunciar que a la gira d’OT interpretaran Criminal, van fer embogir els més joves. La rubinenca, Andrea Mir, també ha actuat al festival de la ciutat, que va tancar amb l’actuació de Dani Fernández.

Marlena va ser una de les actucions de la nit.

L’alcaldessa,  Ana M. Martínez, s’ha mostrat molt satisfeta de l’organització del concert i ha assegurat que una de les coses més interessants és que està obert a un públic molt familiar. Martínez ha explicat que per Rubí és un orgull rebre aquest festival que té molt ressò mediàtic i dona a conèixer la ciutat arreu.

Els locutors de Los40 van exercir de mestres de cerimònia i van animar el festival.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • L’InFest, el festival de curtmetratges de terror i fantasia, arriba a la seva 10a edició
  • El Síndic de Greuges proposa un nou sistema de repartiment d’entrades per a la Festa Major de Rubí
  • L’aleví femení del CN Rubí, medalla de plata en el campionat de Catalunya de waterpolo
  • ERC facilitarà l’aprovació del pressupost municipal del 2025 amb una abstenció “per responsabilitat”

Notícies relacionades:

  1. Llum verda a la modificació urbanística de l’entorn de l’Escardívol, amb l’únic vot en contra de l’AUP
  2. Una rubinenca anima a denunciar els robatoris a l’Escardívol per aconseguir mesures de seguretat a l’aparcament
  3. 13 d’abril: data del Festival Los 40 Primavera Pop a Rubí

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar