


Redacció
El Club Natació Rubí (CNR) ha participat aquest darrer cap de setmana en el campionat de Catalunya Aleví d’estiu amb dues representants, Ona Fernández i Sofia Dedes. Totes dues van tenir una actuació destacada, amb menció especial per a l’Ona, que va pujar al podi amb una medalla de bronze en els 100 metres esquena.
Pel que fa als resultats, Ona Fernández va ser 8a en 200 m esquena, 9a en 50 m lliures i 8a en 50 m esquena.
Per la seva banda, Sofia Dedes va assolir la 13a posició en 50 m papallona; la 26a posició en 200 m esquena; la 31a posició en 100 m esquena i la 9a posició en 100 m papallona.
Waterpolo
Els jugadors benjamins del CNR també han tingut el seu protagonisme al Campionat de Catalunya, on han finalitzat en una meritòria quinzena posició.
Travessa Illes Medes – Estartit
També diumenge es va disputar la clàssica travessa “Illes Medes – Estartit”, on va participar l’Arlet Oliveres en categoria femenina i l’Asier Oviedo en masculina. Tots dos van aconseguir la segona posició a la classificació general en les seves respectives categories. Un gran resultat en una prova exigent i de prestigi.

Des del Club han felicitat tots els seus esportistes per l’esforç, la passió i els èxits assolits.
NOTÍCIES RECENTS