LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Els Jardins de l’Ateneu s’omplen de gom a gom per la Festa de la Poesia
5 de juny de 2024
Vespres de Jazz i Versos tanca la temporada amb una sessió oberta a la participació del públic
7 de juny de 2024

Sergi Marcos exposa els originals dels punts de llibre editats pel 50è aniversari d’El Racó del Llibre

La mostra s’inaugura divendres 7 de juny a l’Espai Francesc Alujas

Part d’un dels quadres de Sergi Marcos. CEDIDA

Cristina Carrasco

7 de juny de 2024

L’artista rubinenc Sergi Marcos inaugura aquest divendres 7 de juny a les 19 h a l’Espai Cultural Francesc Alujas una exposició dels quadres originals de ‘Racó 50’, la col·lecció de punts de llibre que El Racó del Llibre ha editat amb motiu del 50è aniversari de l’establiment.
El pintor ha seleccionat diferents poemes de Joan Salvat-Papasseit, coincidint amb el centenari de la mort del poeta barceloní, i s’ha inspirat en cada poema triat per crear una obra.


A cada punt de llibre, s’ha reproduït el poema de Salvat-Papasseit amb la pintura corresponent de Sergi Marcos. En total se n’han editat 32 punts diferents, que la llibreria va regalant als seus clients, que poden completar la col·lecció, que està numerada.


L’exposició a l’Espai Alujas inclourà les pintures originals de Sergi Marcos, així com el poema que ha inspirat cada quadre. La inauguració comptarà amb la presència de l’exconseller de Cultura de la Generalitat, el rubinenc Joan Manuel Tresseras, Ramon Tubau, encarregat del disseny gràfic dels punts, a més del pintor Sergi Marcos i el responsable del Racó del Llibre, Enric Pallarès.


Durant el mes que durarà la mostra, la llibreria organitzarà en el mateix espai algunes activitats relacionades amb el poeta.
L’exposició de quadres es podrà visitar a l’Espai Cultural Francesc Alujas, situat al carrer Justícia, 6, des del 7 de juny fins al 6 de juliol. L’horari d’obertura de la sala serà dilluns de 17 a 20 h, dimarts de 9.30 a 13.30 h i de 17.30 a 19.30 h, dimecres de 9.30 a 13.30 h i dijous de 17 a 20 h.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions
  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20

Notícies relacionades:

  1. L’Espai Cultural Francesc Alujas acull una exposició sobre Francesc Layret
  2. L’artista rubinenc Sergi Marcos inaugura ‘Papers al vent’, una visió plàstica del haiku català, a Badalona
  3. “La poesia semblava que podia ser un gènere residual, però ha revifat en els últims anys, sobretot en gent jove”

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar