LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Adif decidirà aquesta setmana si pot reobrir parcialment el túnel de Rubí
3 de febrer de 2026
El Club Arqueros Rubí brilla al Campionat de Catalunya en Sala amb un doble podi sub‑21
3 de febrer de 2026

Un arbitratge permissiu i polèmic frena la bona ratxa del Veinti a Martorell

Els de Quico Díaz cauen després de sis jornades sense perdre en un partit marcat per la duresa i dues accions decisives

L’onze inicial del Veinti. CEDIDA

Javier González Gómez

3 de febrer de 2026

El Juventud 25 de Septiembre va veure trencada la seva bona dinàmica a Martorell en un partit marcat per un arbitratge excessivament permissiu amb el joc dur local. El conjunt de Quico Díaz, que acumulava sis jornades consecutives sense perdre, va competir amb orgull malgrat les baixes i les adversitats, però va acabar cedint per 2–0.

L’inici del partit va quedar condicionat per la duresa del rival i la manca de control disciplinari del col·legiat. Younes va haver d’abandonar el camp al minut 18 després de rebre fins a quatre entrades molt fortes que no van ser sancionades amb targeta. Tot i això, el Veinti no va perdre la cara al partit i va mantenir fases de domini.

El primer gol local va arribar al minut 29 en una acció polèmica: després d’un centre lateral, Rodrigo va sortir a refusar i va ser desequilibrat en l’aire, fet que va provocar que la pilota quedés morta perquè Jordi la convertís en l’1–0. Malgrat que el joc va quedar aturat per atendre el porter, l’àrbitre va donar validesa al gol.

A la represa, el guió no va canviar. El col·legiat va castigar amb falta gairebé cada disputa visitant i va continuar permetent entrades dures del Martorell. Al minut 78, una nova decisió discutible va desembocar en el 2–0: Hugo va tallar netament una pilota, però l’àrbitre va assenyalar falta. En el servei, Rodrigo va refusar de punys i Yeray va aprofitar el rebot dins l’àrea petita.

Tot i el marcador, el Martorell no va ser superior en el joc i va acabar demanant l’hora. El Veinti, per la seva banda, va competir fins al final i va demostrar caràcter en un partit molt condicionat. La setmana vinent, els de Quico Díaz visitaran Ascó, dissabte 7 a les 17 h.

Classificació Primera Catalana

puntsgol average
1Martorell CF35 pts+17
2Viladecans UD32 pts+17
3Sant Cugat FC32 pts+8
12Juventud 25 Septiembre18 pts-10
Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • El “Diari de Rubí” i el “TOT Rubí” s’uneixen per crear un gran mitjà local de la ciutat
  • S’obre la consulta prèvia per definir el Reglament d’usos d’El Casino
  • Brillant actuació de l’Escola 8Temps al classificatori del Dance World Cup de Burgos
  • La Coral de l’Associació de la Gent Gran portarà la música de primavera a l’ermita de Sant Muç

Notícies relacionades:

  1. El Veinti empata en el seu debut a casa en el retorn a Primera Catalana
  2. El Veinti guanya el seu segon partit consecutiu de la temporada amb remuntada inclosa
  3. El Veinti guanya el Santfeliuenc per la mínima i es manté a mitja taula amb un partit menys

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

Les varietats de la síndria

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això.