LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
Recta final de la temporada per a les seccions de waterpolo i natació del CNR
14 de juny de 2023
La segona edició del Rubimot suma 383 concursants
14 de juny de 2023

El periodista Enric Calpena presentarà dijous al Racó del Llibre ‘En guerra’, una novel·la sobre el Barça durant la Guerra Civil

La novel·la ha estat editada per edicions 62. CEDIDA



Redacció

14 de juny de 2023 12:29

El periodista i historiador Enric Calpena presenta aquest dijous 15 de juny a les 19 h al Racó del Llibre ‘En guerra’,  la seva darrera novel·la que tracta sobre el Barça durant la Guerra Civil. La presentació comptarà amb la participació de l’historiador rubinenc Eduard Puigventós, que conversarà amb l’autor sobre el llibre.

La novel·la descobreix uns episodis desconeguts de la nostra història. L’agost de 1936, moria afusellat el president del Barça Josep Sunyol. L’aixecament militar d’aquell estiu provoca un daltabaix que afecta moltes persones i institucions, entre elles el Futbol Club Barcelona. Enmig dels rumors sobre l’assassinat del president a mans dels militars revoltats i el desconcert per la confiscació dels sindicats, el club corre un risc extrem de desaparèixer. Amb els jugadors i els directius il·localitzables, algú s’ha de fer càrrec de la situació, i serà el secretari de la Junta, Rossend Calvet qui es converteix involuntàriament en heroi.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • La comunitat cristiana celebra el Corpus Christi amb les tradicionals catifes florals i una processó
  • Govern i ERC tomben la moció de l’AUP sobre el projecte de remodelació de la pl. Pearson
  • Aran Pina es proclama campió i millor porter del món al Mundial de Waterpolo sub-20
  • El Ple acorda protegir el sòl no urbanitzable de grans instal·lacions de producció d’energia renovable

Notícies relacionades:

  1. Rubí i Sant Cugat proposen un bus llançadora de només deu parades fins a l’Hospital de Terrassa
  2. Rubí prepara una jornada dirigida al teixit empresarial per promoure la contractació en modalitat d’FP Dual
  3. Cristina Almirall, directora d’ASAV: “El nombre de persones en risc de pobresa a la ciutat creix dia a dia”

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar