Un grup de la colla de Geganters de Rubí participarà en una diada gegantera a Sant Llorenç Savall el 20 de novembre, la darrera de la temporada per la colla rubinenca.
L’expedició marxarà ben d’hora cap al municipi del Vallès Oriental, on a partir de les 9.30 hores està prevista la plantada de gegants a la plaça Major. A més de la colla de Gegants de Rubí, està previst que hi participin les colles d’Aiguafreda, Barberà del Vallès, Caldes de Montbui, Caldes d’Estrac, Castellar del Vallès, Castellcir, Centelles, Fal·lera Gironina, BCN-La Marina, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Esteve de Palautordera, Santa Perpètua de Mogoda, Tàrrega i la colla local.
A partir de les 11.30 hores, hi haurà una passejada de gegants pels carrers del poble fins a acabar, al voltant de les 13 hores, a la Casa de Cultura, on hi haurà la ballada i els parlaments.
L’entitat rubinenca tancarà la temporada amb una última activitat el 18 de desembre amb la participació dels Gegants al ‘Poema de Nadal’, que es representarà a La Sala.