El Juventud 25 de Septiembre va ser incapaç d’aconseguir els tres punts davant un rival de la zona baixa, el Sant Cugat FC B, amb qui va empatar 2-2 en la passada jornada.
La igualtat dels dos equips en la primera part es va veure reflectida al marcador, una ocasió de gol per a cada conjunt va fer que s’arribés al descans amb empat a 1.
En el segon temps, el ‘Veinti’ es va fer amo i senyor del partit i va tenir moltes ocasions de gol, però no va ser fins al minut 61 quan Kevin va marcar el 2-1 amb un xut des de fora de l’àrea. Arran del gol, el Sant Cugat va avançar les línies i va deixar molts espais en defensa i el ‘Veinti’ va comptar amb fins a cinc ocasions de gol per sentenciar el partit.
Però no ho va fer i el Sant Cugat en la seva única aproximació a l’àrea en tota la segona part va fer l’empat.
Diumenge a les 12 hores el conjunt rubinenc visita al líder, el Tibidabo Torre Romeu.