L’institut JV Foix ha participat per sisena vegada en el programa ‘Escola i Empresa’, elaborat conjuntament entre la fundació FemCAT, formada per empresaris, directius catalans i el Departament d’Ensenyament. El programa se centra en la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la mateixa empresa que els explica la seva vivència.
En el cas de l’institut rubinenc, aquest curs han rebut la visita d’Alfonso Díez David, director de Recursos Humans de Nissan Espanya, l’Orient Mitjà, Índia i Europa.
Durant la trobada, els joves estudiants van poder conèixer de primera mà la motivació i el dia a dia de Díez, qui va ajudar l’alumnat a visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva diferent de la que és habitual. Alumnes i professorat valoren molt positivament l’experiència.