LogoWeb02-01LogoWeb02-01LogoWeb02-01
  • Inici
  • Actualitat
    • Reportatges
  • Política
    • Eleccions Municipals
      • Entrevistes als candidats
  • Economia
  • Cultura
  • Esports
  • Entrevistes
  • Opinió
  • Hemeroteca
  • Contacte
L’artista rubinenca Carme Llop exposa al Racó d’Espai Art60, a Sant Joan de les Abadesses
17 de febrer de 2025
Dos integrants de Fondistas Rubí han participat en la Mitja Marató de laTotal Energies de Múrcia
17 de febrer de 2025

Tots els usuaris del servei de teleassistència hauran de pagar 90 € anuals, segons la nova ordenança

El servei s’adreça a persones de 65 anys o més que viuen soles o que conviuen amb gent gran o discapacitatda

Dona amb el botó del servei de teleassistència. DIPUTACIÓ BARCELONA

Redacció

17 de febrer de 2025

Tots els usuaris i usuàries del servei de teleassistència, independentment del seu nivell de renda, hauran de pagar des d’aquest mes de gener 7,53 euros mensuals, és a dir, 90,36 € anuals. Així ho recull la nova ordenança aprovada recentment.


Fins ara, el servei era gratuït per a aquelles persones amb un nivell de renda baix. L’Ajuntament ja ha comunicat aquest canvi a tots els usuaris i usuàries a través d’una carta, on informa que “aquest ajustament és necessari per garantir la qualitat del servei que oferim i per poder continuar innovant en l’atenció i la seguretat de les persones usuàries”.


El servei local de teleassistència s’adreça a persones de 65 anys o més que viuen soles o que conviuen amb gent gran o discapacitada. És un servei que permet a la persona comunicar-se les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any amb professionals que li oferiran l’ajuda i l’acompanyament que necessiti.


El servei instal·la a casa de l’usuari un terminal connectat amb el centre d’atenció i amb cobertura a tota la casa. La persona gran rep un penjoll que haurà de portar sempre per poder utilitzar-lo des de qualsevol lloc de casa teva, fins i tot quan es dutxi. Per comunicar-se només haurà de prémer el botó vermell de qualsevol dels dos aparells. Quan la persona que disposa del servei alerta al centre d’atenció, un professional s’hi posa en contacte immediatament a través de l’altaveu i conèixer la incidència, i així poder activar els mecanismes necessaris de resoldre-la. A més, també fan trucades de seguiment a la persona usuària.

Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on WhatsApp Share on Telegram Share on Email

NOTÍCIES RECENTS

  • La tradicional recepció d’entitats escalfa motors per a l’inici de la Festa Major de Sant Pere 2025
  • Rubí Orgullosa: la celebració de l’Orgull LGBTI+ torna a Rubí el 26 de juny
  • La Taula per la Llengua comença a caminar amb l’objectiu de treballar per l’ús del català a la ciutat
  • Revetlla amb incidents: els Bombers han hagut de fer més d’una trentena d’intervencions

Notícies relacionades:

  1. Una trentena de persones participen en l’homenatge de Rubí a la gent gran
  2. Les persones grans que viuen en residències ja poden rebre visites de forma normalitzada
  3. L’Aula d’Extensió Universitària inaugura el curs amb una festa a l’Ateneu

Subscriu-te al butlletí setmanal de Diari de Rubí

EL + LLEGIT

Gastronomia

L'Aquafaba, el líquid dels llegums amb moltes utilitats

XARXES SOCIALS

Versió digital de Diari de Rubí, amb tota la informació, l'actualitat i notícies de la ciutat.

Contacte

  • 609 03 22 89
  • [email protected]
c. Pere Esmendia, 25, 1r 2a

Informació

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Mapa del lloc
© Diari de Rubí. Tots els drets reservats. Diseño web en Rubí: Turipano360
Fem servir cookies per assegurar que et donem la millor experiència al nostre web. Si continues fent servir aquest lloc, assumirem que estàs d'acord amb això. Acceptar